Tekninen tuki - 020 730 3711 / klo 8-16 | Myynti - 020 730 3713 myynti@documtec.fi

Tiedon hakeminen useasta eri lähteestä

VISION Integraatio

VISION Integraatio on palvelu, jolla säästät henkilöstökuluissa ja vähennät työn kuormittavuutta automatisoimalla manuaalista tietotyötä.

 Järjestelmämme hakee automaattisesti haluttua raakadataa yrityksesi tietokannoista – esimerkiksi CRM-järjestelmästä, taloushallinnon ja tuotannonohjauksen järjestelmistä tai vaikkapa MailChimpistä tai mistä tahansa tietokantapohjaisesta ohjelmasta.

Haettu data tallentuu yhteen tietokantaan. Tiedosta se luo edelleen tietonäkymät eli järjestää laskennan avulla tietoa mittaroitavaan ja visualisoitavaan muotoon.

Palvelua voidaan käyttää myös pelkästään tiedon siirtämiseen ohjelmasta toiseen eli integraatiokanavana. Näin esimerkiksi silloin, kun yritykselläsi on käytössä kaksi ohjelmaa, ja joudutte viemään molempiin samoja tietoja käsin. Integraation jälkeen riittää, kun syötät tiedot vain toiseen ohjelmista.

Ratkaisuesimerkkejä:

› Microsoft 365 ja Office 365 -laskutusautomaatio

Haluatko kuulla lisää?

  • Säästää työaikaa
  • Automatisoi tiedon siirron järjestelmien ja tietokantojen välillä
  • Vähentää virheitä
  • Tieto ehjää kaikissa järjestelmissä

REFERENSSI

 

Rakennusliike Lipsanen Oy

”Aiemmin toiminnan kehittäminen tai muutosten tekeminen vaati paljon aikaa ja datan keräämistä. Documtecin tuotteet ovat entisiä järjestelmiä ja ohjelmia huomattavasti helpompia käyttää, ja ne myös kasvavat mukana tarpeidemmem muuttuessa.”

–Rakennusliike Lipsanen Oy I Tero Turunen, projektipäällikkö